Dostawa słomy do kotłowni opalanej biomasą w Zespole Szkół Publicznych w Suchaniu
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Suchań: Dostawa słomy do kotłowni opalanej biomasą w Zespole Szkół Publicznych w Suchaniu
Numer ogłoszenia: 184146 - 2015; data zamieszczenia: 21.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Publicznych w Suchaniu , ul. kard. A. Hlonda 1, 73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5624012, faks 091 5785522.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspsuchan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa słomy do kotłowni opalanej biomasą w Zespole Szkół Publicznych w Suchaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa 1 200 ton słomy do kotłowni w Zespole Szkół Publicznych w Suchaniu w terminie : 01.09.2015 r. - 31.08.2017 r. 2) Przechowywanie (nieodpłatnie) odpowiednio zabezpieczonej słomy (do terminu dostawy określonego przez Zamawiającego) we własnych magazynach , stodołach i innych zadaszonych miejscach lub w inny sposób pod warunkiem właściwego zabezpieczenia przed nadmiernym zawilgoceniem lub pogorszeniem jakości słomy. 3) Dostarczenie zamówionej przez Zamawiającego ilości słomy własnymi środkami transportu , ważenie i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4) Załadunek i wywiezienie z kotłowni oraz zagospodarowanie popiołu powstałego w wyniku procesu spalania biomasy. 5) Kod CPV zamówienia: 03114100-4 - słoma.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.41.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci , którzy: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 15 marca 2015 r. ) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 wymienionej ustawy Prawo zamówień publicznych; b) Spełniają wymagania okresowe w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia ; c) Posiadają środki do transportu słomy, to jest przynajmniej ciągnik rolniczy z dwoma przyczepami lub samochód ciężarowy skrzyniowy z doczepioną przyczepą; d) Posiadają sprzęt techniczny do prasowania słomy ( wymagane jest posiadanie przynajmniej 1 prasy do słomy); e) Posiadają możliwość zmagazynowania słomy w okresie pomiędzy zbiorem a terminem dostarczenia ( słomę przechowują w stodole , pod wiatą lub na polu odpowiednio zabezpieczoną przed opadami atmosferycznymi np. folią); f) Złożą oferty , nie podlegające odrzuceniu. Oferty nieważne i odrzucone nie będą podlegały ocenie.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta wraz z załącznikami musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz oferty ( załącznik nr 1 specyfikacji ), b) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wg wzoru załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji ) c) oświadczenie dotyczące potencjału technicznego ( wg wzoru - załącznik nr 3 do specyfikacji ), d) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących zgodnie z warunkami określonymi w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokument ustanowienia pełnomocnika ( tylko w przypadku składania ofert wspólnych ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsp.suchan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Publicznych w Suchaniu ul. Kard. A. Hlonda 1 73-132 Suchań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Publicznych w Suchaniu - sekretariat ul. Kard. A. Hlonda 1 73-132 Suchań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 21.07.2015.12.30.32_index.php.html | 2015-07-21 12:30:32 | 9,0KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 21.07.2015.12.30.32_Specyfikacja_IWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2015-07-21 12:30:32 | 151,5KB | 47 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | 30.07.2015.13.15.05_OgA_oszenie_o_wyniku_przetargu__BIP_szkoA_a.doc | 2015-07-30 13:15:05 | 25,5KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | 31.07.2015.07.48.24_OgA_oszenie_193868-2015_a___kopia.htm | 2015-07-31 07:48:24 | 3,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Małgorzata Konopka | 21-07-2015 12:30 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Administrator BIP | 21-07-2015 |
Ostatnia aktualizacja: | Małgorzata Konopka | 31-07-2015 07:48 |