OBSŁUGA KOTŁOWNI OLEJOWEJ I NA BIOMASĘ W ZESPOLE SZKÓŁ PUBLICZNYCH W SUCHANIU
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Suchań: OBSŁUGA KOTŁOWNI OLEJOWEJ I NA BIOMASĘ W ZESPOLE SZKÓŁ PUBLICZNYCH W SUCHANIU
Numer ogłoszenia: 307946 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Publicznych w Suchaniu , ul. kard. A. Hlonda 1, 73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5624012, faks 091 5785522.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suchan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA KOTŁOWNI OLEJOWEJ I NA BIOMASĘ W ZESPOLE SZKÓŁ PUBLICZNYCH W SUCHANIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa całodobowa kotłowni olejowej i na biomasę w Zespole Szkół Publicznych w Suchaniu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.10.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych, 2) spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) złożą oferty ważne i nie podlegające odrzuceniu. Oferty nieważne i odrzucone nie będą podlegały ocenie, 4) posiadają odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do obsługi obu kotłowni.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
4. Oferta wraz załącznikami musi zawierać:1)wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1 specyfikacji); 2) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg wzoru - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji); 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty i reprezentowania firmy na zewnątrz (o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów dołączonych do oferty); 4) pełnomocnictwo do reprezentowania oferentów w postępowaniu lub w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - tylko w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia (na podst. art. 23 ustawy o zamówieniach publicznych; 5) umowa regulująca współpracę podmiotów wspólnie - tylko w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia; 6) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych (w przypadku oferty wspólnej - niżej wymienione dokumenty za wyjątkiem pkt.b składają wszyscy Wykonawcy): a) kopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru - dotyczy osób prawnych (wystawionego lub poświadczonego nie wcześniej niż przed upływem 6 miesięcy przed terminem składania ofert) ; b) wykaz osób i ich kwalifikacje (wystarczające do wykonania zamówienia, zgodne z wymaganiami obowiązujących przepisów) oraz ewentualnie podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 3).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsp.suchan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Publicznych w Suchaniu ul. Kard.A.Hlonda 1 73-132 Suchań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2014 godzina 09:30, miejsce: sekretariat Zespołu Szkół Publicznych w Suchaniu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 16.09.2014.15.20.08_Przetrg_obsA_uga_kotA_owni.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-09-16 15:20:08 | 17KB | 88 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | 25.09.2014.14.46.33_ZAWIADOMIENIE.jpg | 2014-09-25 14:46:33 | 4,0MB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Małgorzata Konopka | 16-09-2014 15:20 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Administrator BIP | 16-09-2014 |
Ostatnia aktualizacja: | Małgorzata Konopka | 25-09-2014 14:46 |